Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2010 22:31 - Планетата "Любов"
Автор: ladymerry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2398 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 28.11.2019 00:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

С cefulesteven цял ден си чесахме езика.

за смисъла на любовта в очите на епика.

 

Сега без много да ви бавя,

кратко експозе ще ви направя.

 

А после ако искате кажете -

Къде е „истината”? -

и въжето  прережете.

Че много, страшно много стана

Все за любов да спорим от зарана.

 

Виж: http://cefulesteven.blog.bg/tq-i-toi/2010/01/08/ima-li-quot-istinska-liubov-quot.468839

 

За него: всичко е ясно „Любовта е илюзия”,... а аз съм на тясно.

За мен: това е прелюдия ... към следващо бягство.

 

Виж: http://cefulesteven.blog.bg/tq-i-toi/2010/01/09/101-prichini-zashto-ia-go-obichash.469451

 

cefulesteven

Въпросът: Има ли „истинска” любов?

 

ladymerry

Отговорът:

Недей да търсиш истина голяма

в една любов

или в последвалата драма.

И с риск да прозвуча цинично

ще кажа:

Днес любовта си е понятие практично.

битието определя съзнанието

 

cefulesteven

Практичността също е стремеж да си наясно с истината.
Скептичността е нейно търсене:)))
Не е необходимо според мен любовта да е непрактична.
Лошо е, ако в практичността няма любов или изцяло подчини в свое име любовта.
Тогава самата практичност стига до своя антагонизъм, защото се изчерпва като търсене.

 

Много ми хареса.

 

И още:

Според мен битието и съзнанието са инталианска съпружеска двойка.

Бой, крясъци, сръдни, страхотно любене.

Трудно е да се разбере, кой в тази връзка е водещ.

 

ladymerry

Когато с крясъци превземаш всеки връх.
Когато след сръдните следва страстно любене.
Наричаш го любов, макар и пръв
да осъзнаваш: порива преместваш другаде.

И не мислете, че не мога

Стиха набързо да обърна в проза.

Обмислях го, но с нова свада

Cefulesteven пак ме изненада.


cefulesteven

След връх съм имал само небеса...
И стълбата към слънцето златиста:)))

 

Дължа му тук едничко извинение,

накарах го да пише римувано творение.

Но пък признайте, добре се получава

И автора му да цитирам, заслужава.

 

И не че ми омръзна спора

Но явно неразбрана бях в отпора

Аз вярвам в любовта но тя за жалост.

Е непостоянна в свойта цялост.

 


ladymerry


Не укорявам и не съм ти опонент.
Напротив мисля с теб убийствено еднакво.
Разлика открих в едничък компонент.
За мен
Човешката любов е състояние превратно.

След върховете следват небеса.
И стълби вплетени във светлината.
На моята планета също е така,
Но питам, честно, колко са слънцата?

 

Е, тук приключихме.

Но според  cefulesteven, се е родила нова тема.

Не знам, прекалено „зелен блогър” съм.

Вие ще решите.
Под колко слънца живее планетата на любовта.

 

 



 

 

 




Гласувай:
7



1. cefulesteven - Благодаря ти от сърце. Много ми х...
09.01.2010 22:58
Благодаря ти от сърце. Много ми харесаха стихчетата ти, аз отдавна не пиша римувано. Само в много редки случаи, но когато видя свежичка рима, с живот, чувствам я, много ме усмихва, много ме радва.

Да поясня обаче: не е илюзия за мене любовта. Казах, че ако беше илюзия, бих предпочел нея пред истината:)))

Както и да е, стихотворението ти е прекрасно и си заслужаваше отделната тема, а нали съм си Дева - практик, съобразих и нещо друго. Представи си, че ми хрумне да си изтрия моя постинг...А има изгледи да правя големи промени в блога...Така стихотворението ти ще се изгуби, а е толкова хубаво.

Усмивки.
цитирай
2. ladymerry - не смей!
09.01.2010 23:15
cefulesteven написа:
Благодаря ти от сърце. Много ми харесаха стихчетата ти, аз отдавна не пиша римувано. Само в много редки случаи, но когато видя свежичка рима, с живот, чувствам я, много ме усмихва, много ме радва.

Да поясня обаче: не е илюзия за мене любовта. Казах, че ако беше илюзия, бих предпочел нея пред истината:)))

Както и да е, стихотворението ти е прекрасно и си заслужаваше отделната тема, а нали съм си Дева - практик, съобразих и нещо друго. Представи си, че ми хрумне да си изтрия моя постинг...А има изгледи да правя големи промени в блога...Така стихотворението ти ще се изгуби, а е толкова хубаво.

Усмивки.



Ти умееш да накараш хората да говорят.
Творецът за радост е това, което другите казват за него, а не стържещия звук на самокритиката в главата му.
И не е ли малко егоистично ти да решаваш, кой постинг ще живее и кой ще умре.
Не е нужно винаги истината да бъде красива.:)))
цитирай
3. mimayordanova - Много хубави, но излишни думи. . . ...
10.01.2010 00:09
Много хубави, но излишни думи...
Или има любов, или няма. Една жена или е бременна, или не е!
цитирай
4. mimayordanova - Любовта не се чака. Тя се твори.
10.01.2010 00:11
Любовта не се чака. Тя се твори.
цитирай
5. ladymerry - Любовта не се чака. Тя се твори. П...
10.01.2010 00:36
mimayordanova написа:
Любовта не се чака. Тя се твори.


Проблемът е, че понякога сме недоволни от собствените си творения... или въпреки тях...
цитирай
6. ladymerry - Много хубави, но излишни думи. . . ...
10.01.2010 00:40
ladymerry написа:
mimayordanova написа:
Много хубави, но излишни думи...
Или има любов, или няма. Една жена или е бременна, или не е!


Благодаря, за това, че намери правилните думи:)))
Време беше някой да ни сложи на място.
Само, че така, наливаш масло в кандилото на cefulesteven и ще започне да трие.Прочети http://cefulesteven.blog.bg/tq-i-toi/2010/01/08/ima-li-quot-istinska-liubov-quot.468839, моето е само добавка.:)))

цитирай
7. sety - за любовта
12.01.2010 16:15
Много хубаво нещо е и написанота и любовта. Обаче, пък ,много смело давате определения. На мен, самата ми е абсолютно трудно да дам, каквото и да е определение за любовта. Нещо категорично и еднозначно, искам да кажа. Само знам, че е най-трудното нещо на света. Не, влюбването, а самата любов. Поздрави.
цитирай
8. ladymerry - :)))
12.01.2010 16:59
sety написа:
Много хубаво нещо е и написанота и любовта. Обаче, пък ,много смело давате определения. На мен, самата ми е абсолютно трудно да дам, каквото и да е определение за любовта. Нещо категорично и еднозначно, искам да кажа. Само знам, че е най-трудното нещо на света. Не, влюбването, а самата любов. Поздрави.


И "Аз ,като шопа -одим, оди и мислим. Накрая, като съм се спрел, я само сам си одил! "
sety ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladymerry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 77525
Постинги: 28
Коментари: 84
Гласове: 1038
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930